X
ADLAK

Főoldal

Tisztelt Partnereink!

 

Az OTP ADLAK szolgáltatásával kapcsolatban tájékoztatjuk Önöket, hogy a személyi jövedelemadóról szóló 1995. évi CXVII. törvény 2019. január 1-től hatályba lépő, a 2018. évi XLI. törvényben megjelent változásai miatt, a lakáscélhoz nyújtható vissza nem térítendő munkáltatói támogatások adómentessége megszűnik, mint például vásárlás, építés vagy az ilyen célból felvett hitelek törlesztése. A 2018. december 31-ig kifolyósított támogatások még adómentesnek minősülnek, azonban a 2019. január 1-én és azt követően utalt támogatások után már a bér jellegű kifizetések szabályai szerint kell mind a munkavállalóknak, mind a munkáltatóknak adózniuk.

Felhívjuk a figyelmet továbbá arra is, hogy mint minden évben, idén is célszerű az év végére tervezett utalásokat legkésőbb 2018. december 20-ig elindítani, így biztosítva, hogy a nem az OTP Bankcsoport által nyújtott hitelek esetén is időben feldolgozhassa a beérkező összegeket a fogadó Bank.

 

Köszönettel,
OTP Bank Nyrt.


Üdvözöljük az OTP ADLAK – Adómentes Lakáshitel-támogatási Szolgáltatáscsomag honlapján!

A portálon - munkavállalóként, vagy munkáltatóként - egyszerűen elérhet minden szükséges információt, szolgáltatást és az OTP ADLAK – Adómentes Lakáshitel-támogatási Szolgáltatáscsomaghoz kapcsolódó online funkciót.

 

Munkáltatóként:

  • kezdeményezheti az OTP ADLAK – Adómentes Lakáshitel-támogatási Szolgáltatáscsomag teljes körű szolgáltatásának igénybevételéhez szükséges szerződés megkötését,
  • leadhatja a munkavállalóinak folyósítandó lakáscélú hitel törlesztéséhez nyújtott támogatás adómentességi feltételeinek vizsgálatára vonatkozó megrendelését,
  • kezdeményezheti a támogatás folyósítását,
  • a felületen keresztül hozzáférhet az adómentességi feltételek vizsgálatának eredményéhez (megfelelőségi igazolás), tájékozódhat a folyósítás megtörténtéről,
  • hozzáférhet az OTP Bank által adó-évente kiállított, adómentességi feltételeket igazoló dokumentumához (adómentességi igazolás)

Amennyiben Munkáltatóként az OTP ADLAK Szolgáltatáscsomag Alapszolgáltatását kívánja igénybe venni, a kapcsolódó információkat, tájékoztató anyagokat és az igénybe vételhez szükséges dokumentumokat itt érheti el.

 

Munkavállalóként:

A  Munkáltatója által az OTP ADLAK Szolgáltatáscsomag teljes körű szolgáltatáshoz kapcsolódó munkáltatói portálon keresztül rögzített adatok átvételét követően lehetősége van regisztrálni a munkavállalói portálon. A regisztráció elfogadásának feltétele a Hozzájáruló nyilatkozat banktitoknak, illetve személyes adatnak minősülő információk átadásához című aláírt dokumentum OTP Bank általi kézhezvétele.

A regisztrációt követően a portálon keresztül az alábbi szolgáltatásokat éri el:

  • az OTP ADLAK rendszerben nyilvántartott személyes és hitelügylet adatainak lekérdezése,
  • az OTP ADLAK rendszeren keresztül az Ön részére folyósított támogatások adatai,
  • az Ön által igényelt támogatáshoz kapcsolódó adómentességi feltételvizsgálat státusza és eredménye,
  • az adómentességi feltételvizsgálathoz biztosítandó dokumentumok, igazolások szükségességére és meglétére vonatkozó információk,
  • módosíthatja elérhetőségi adatait (levelezési cím, telefonszám, e-mail cím),
  • megtekintheti az Ön számára a portálon keresztül küldött üzeneteket.